Bemutatkozik partnerünk, az Alter-Ego Alapítvány:
Iványi Viktória: Óvodapedagógusként kezdtem a pályámat, ez alatt megismerkedtem a drámapedagógia módszerével és elkezdem használni az óvodai élet mindennapjaiban. Később gyógypedagógus lettem, mert munkám során olyan problémákkal találkoztam, ami előtt akkor még értetlenül álltam. Majd elvégeztem egy gyermekpszichoterápiás képzést, ahol elsajátítottam olyan módszereket, amelyek segítenek a gyerekeknek a problémáikkal való megküzdésben. Kis gyermekek kortól, egészen felnőtt korig foglalkozok gyermekekkel
Kis Timea Konduktív pedagógia, konduktor-általános iskolai tanító
kórházban Gyermekosztály egész területén sérült gyermekek fejlesztése, komplex szakértői vizsgálatok végzése, rögzítése, a korai fejlesztés, Mozgássérült gyerekek konduktív nevelése
Eredményei: A konduktív pedagógia, mint rehabilitációs módszer széleskörű elterjesztése és megismertetése az egészségügyben.
A vidéki, nehéz helyzetben élő családok megsegítése, támogatása, sérült gyermekek fejlesztése, társadalmi integráció szervezése
Garajszki Zsuzsanna vagyok, pedagógiai szakpszichológus, két gyermek
édesanyja. Első terhességem idején azt gondoltam, felkészülten várom
az anyaságot, hiszen elméletben mindent tudok róla… Megszületett a
kisfiam, és kiderült, hogy nagyon sok mindenre nem készültem fel,
például saját reakcióimra. Nagy utat kellett bejárnom ahhoz, hogy
ezeket megértsem, és helyretegyem. Szeretnék másokat felkészíteni erre
az állapotra, hogy ne menjen rá a házasságuk, ne essenek depresszióba,
és ne érezzék utólag úgy, hogy hibát követtek el.