Iványi Viktória: Óvodapedagógusként kezdtem a pályámat, ez alatt megismerkedtem a drámapedagógia módszerével és elkezdem használni az óvodai élet mindennapjaiban. Később gyógypedagógus lettem, mert munkám során olyan problémákkal találkoztam, ami előtt akkor még értetlenül álltam. Majd elvégeztem egy gyermekpszichoterápiás képzést, ahol elsajátítottam olyan módszereket, amelyek segítenek a gyerekeknek a problémáikkal való megküzdésben. Kis gyermekek kortól, egészen felnőtt korig foglalkozok gyermekekkel, különös tekintettel a bennük rejlő tehetségre, mert ez képezi a munkám alapját, hisz minden gyermek tehetséges valamiben. Számomra különösen fontos, hogy a szülővel együtt, közösen a lehető legtöbbet tegyünk meg azért, hogy a gyermekek sikeresen szerepeljenek a számukra fontos helyeken (területeken), legyen az óvoda, iskola, vagy az élet egyéb területei

Kis Timea Konduktív pedagógia, konduktor-általános iskolai tanító

kórházban Gyermekosztály egész területén sérült gyermekek fejlesztése, komplex szakértői vizsgálatok végzése, rögzítése, a korai fejlesztés, Mozgássérült gyerekek konduktív nevelése

Eredményei: A konduktív pedagógia, mint rehabilitációs módszer széleskörű elterjesztése és megismertetése az egészségügyben.

A vidéki, nehéz helyzetben élő családok megsegítése, támogatása, sérült gyermekek fejlesztése, társadalmi integráció szervezése

Garajszki Zsuzsanna vagyok, pedagógiai szakpszichológus, két gyermek
édesanyja. Első terhességem idején azt gondoltam, felkészülten várom
az anyaságot, hiszen elméletben mindent tudok róla… Megszületett a
kisfiam, és kiderült, hogy nagyon sok mindenre nem készültem fel,
például saját reakcióimra. Nagy utat kellett bejárnom ahhoz, hogy
ezeket megértsem, és helyretegyem. Szeretnék másokat felkészíteni erre
az állapotra, hogy ne menjen rá a házasságuk, ne essenek depresszióba,
és ne érezzék utólag úgy, hogy hibát követtek el.